När man måste skriva av sig lite..

Igår köpte jag en body, och idag köpte jag ett par chinos. Schnyggt.
Har dessutom börjat använda löshåret på heltid, eftersom det är så
fint.. perfekt färg nu :) Tyvärr är jag inne i en sån där period där jag
nästan blir äcklad av mig själv.. så några bilder får ni inte, det får ni
se om ett tag, när den här perioden gått över ;) Jag gillar inte vad jag
ser i spegeln.. Mitt självförtroende är i botten. Och jag bara klagar :D
Men det måste man få göra ibland, eller hur? Jag behöver skriva av
mig lite nu känner jag. Annars är det väl bra antar jag, livet rullar på.
Tiden går alldeles för fort som vanligt, snart är sommaren över och
det blir kallare igen. Blä. Skolan börjar snart också, fast det ska bara
bli roligt :D Jag längtar verkligen. När jag säger till folk att jag längtar
till skolan, och att jag är glad att jag har 3 år kvar så tror dem att jag
skojar. Men nejdå.. förutom att stylist är den roligaste linjen jag kan
tänka mig, så slipper jag tänka på jobb och sånt där. Jag vet många
som har ångest för att dem inte vet vad dom ska göra i höst, jag vet
även folk som tog studenten förra året och fortfarande är arbetslösa.
Såå.. Iallafall. Jag är trött på mig själv, mitt liv, mina vänner, killar och
en jäkla massa annat. Tyvärr finns det ju inte mycket man kan göra
åt andra människor, dom är ju som dom är. Ibland när jag umgås
med vissa personer, nämner inga namn, inser jag hur väluppfostrad
jag är egentligen. Jag skulle aldrig kunna bete mig som dom gör..
Fy fan. Jag saknar mina vänner, men de verkar mest vara upptagna
med sitt. Det är tur att jag har lätt för att lära känna nytt folk iallafall :)
Så jag behöver ju aldrig sitta ensam hemma och tycka synd om mig
själv, haha. Nee nu orkar jag inte med datorn längre, det är tråkigt.
Jag ska tvätta av mig sminket, ta på mig myskläder och lägga mig i
soffan o se på Pussycat dolls 2 istället :) Ha det bra allihopa, puss !

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej, tråkigt att du mår dåligt :(

Kan du förstå vad kul vi kommer ha, och när vi är klara fixar vi jobb ganska lätt,eller så läser vi vidare i Göteborg, haha.



Hoppas du mår bättre snart, du är ju jättesöt =)

Kram

2008-07-24 @ 09:59:24
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0