☆ Sex and the city !

Det känns som jag aldrig är hemma nu för tiden. I torsdags blev det brygget,
sen vid 2 på natten kom Sara och sov över. Låg o pratade tills typ 4 på natten,
det var mys :) Vaknade på morgonen av att Tove plingade på dörren, insåg att
vi försovit oss så vi drog bara på oss kläderna och cyklade iväg. Sen var Sara
och Tove med mig på jobbet hela dagen. Jag fixade deras naglar, vaxade T's
ben och så fick dom köra lite vibrationsträning. Efter det kom A och C o vaxade
lite ben hos mig också :) Så jag hade fullt upp, skitkul. Vid 5 kom pappa och
hämtade mig, då var det bara att åka hem och byta om lite snabbt sen skulle
vi upp till sommarstugan på släktträff :) Där åt vi god mat, körde kubb och hade
det trevligt. Åkte hem vid 12-tiden, då hann jag bara springa in och byta ut min
jeansjacka mot en varmare tröja, sen kom Oscar och hämtade mig. Åkte förbi
stan och hämtade upp Sara, sen åkte vi hem till Oscar och såg film o myste :)
Där har jag varit hela dagen idag, kollat på youtube-klipp och chillat galet !

.. Och snart ska jag iväg igen. Ska bara duscha & fixa till mig lite, sen kommer
C och J, så ska jag med dom in till Linköping och gå på SATC-filmen!
Blir nog trevligt.. Har velat se den filmen skitlänge nu :) Har ni sett den?


Kommentarer
Postat av: emma

jag har sett den.

2008-07-05 @ 21:31:45
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: jannaa

du o ja skulle ju se den

2008-07-06 @ 12:25:37
URL: http://jannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0