Torsdag?

Jag älskar vädret! Idag har jag legat ute i en soffa på baksidan mellan 1 och halv 5. Fått en hel del färg nu :) Mellan 5 och 6 pratade jag med Dennis i telefon, mys. Sen åkte vi iväg och tog ett kvällsdop i pariserviken.. min bror satt kvar i bilen medan jag, mamma och pappa badade. Han är inne i en sån där "emo-period".. allt är skit, han vill inte va i solen, inte träffa människor osv. Eller så är han bara en helt vanlig 15åring, haha. Jag var nog likadan för ett par år sedan :D Iallafall.. efter badet åkte vi till farmor o farfar, och där har vi varit tills nu :) Ätit god mat, suttit på altanen, ätit glass, pratat osv. Egentligen hade jag planer för kvällen - skulle gått till varamon med lite trevligt folk, men eftersom tiden gick så fort hos farmor o farfar, och klockan redan är över 22, så tror jag att jag stannar hemma, byter om till myskläder och sätter på en film. Jag är ganska seg också, efter en heldag i solen. Imorgon har jag fullt upp, så jag ska försöka somna tidigt ikväll så att jag är pigg imorn :) Först blire promenad, sen jobb, sen ska vi till min mosters kille och fira honom och efter det blir det get around i varamon! Fårse om jag hinner med nån bloggning, annars så är jag tillbaka på lördag :) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0