☆ Torsdag.

Det här är nog första morgonen jag vaknar "dagen efter" och mår såhär
jäkla bra, haha. Vaknade redan 9:15 och det första jag tänkte var "nu räcker
det, nu har jag nått gränsen. Det är jag som bestämmer hur jag ska leva,
och nu vill jag inte hålla på såhär längre."
  Djupt jag vet ;) Så nu mår jag
skitbra, jag har bestämt mig. Och när man väl har bestämt sig så är allt
mycket lättare. Jag vill inte vara tråkig, men nu ska jag försöka att inte dricka
på ett bra tag, och framför allt inget fyllekäk ! Jag har gått ner 10kg men
efter de senaste helgerna har jag gått upp 2 av dessa igen.
Och jag har inte tränat ett skit. Jag känner verkligen hur min kropp håller
på att förfalla här ;) Ingen alkohol, inga killar, inga onyttigheter, ingenting.
Nu ska jag gå ner de sista kilona, börja ladda lite smått för skolan, soola
som en galning och fokusera på jobbet. Det låter väl bra, tycker ni inte?

Trots allt så hade jag jäkligt roligt igår :D Förfest här på väster hos J. där
var det tråkigt så vi drog vidare till ett par sköna killar och deras husvagn.
Där blev det öl och "busschaufören" haha ;) Sen vid 11-halv 12 gick vi till
stan. På bolaget var det 30+ så vi gick till brygget istället.. träffade på en
massa känt folk så det var jättekul :) Dock är det farligt att vara blond och
tjej, för jag blev bjuden som aldrig förr ! Som tur är var det bara snälla &
söta killar ;) Den här kvällen får vi ta och göra om Jonna :D

Nahe ni, nu ska jag fixa till mig och åka till jobbet. Frågan är vad man
ska ha på sig? Det är ju skitfint väder ute ! Hoppas jag kan sluta lite
tidigare så att jag kan åka hem o sola, det behöver jag kan jag lova ;)
Puss på er !



.. Och min Juhanna tatuerar sig idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0