1 juni.

Slappis-söndag idag. Kit o jag gick upp vid 10 och satte oss på baksidan
och åt frukost. Sen gick vi tillbaka till sängen o slappade tills nu :) Han åker
tillbaka till Stockholm idag så då är det bäst att passa på att mysa så mkt
som möjligt, hehe. Nu har han åkt till restaurangen så jag ska snart gå ut
och lägga mig o sola lite :) Har inte solat nånting i år ännu så det behövs ;)

Igår var vi på bio som ni vet.. Varg var helt usel. Efter en halvtimme av
filmen kunde jag knappt hålla mig för skratt för den var så extremt dålig :D
En kille (Stormare) och hans brorson var uppe i bergen. Ett par renar hade
blivit dödade av en varg så då blev killarna ledsna och ville döda vargen.
De tältade vid de döda renarna för att se om vargen kom tillbaka.
Nästa dag kom vargen, då jagade dom honom. Sen högg kille nr 2 en
yxa i vargen så han dog. Poliserna hittade den döda vargen och började
samla in bevis och vittnen till "mordet". Kille nr 1 blev åtalad och hamnade
i fängelse. Kille nr 2 hälsade på, sen dog kille nr 1's hund. Och det är nog
allt tror jag. Shit, vilken uppståndelse för en liten varg alltså.. Dom visade
upp mordvapnet under rättegången och berättade att de hade hade hittat
någons DNA där, haha.. det var droppen alltså :D Ja, den filmen gör det
inget om ni missar ;)

Nu ska jag ut i solen :) Puss!


Kommentarer
Postat av: kit

men madde, nu förstör du ju spänningen när du avslöjar allt för de som kanske vill se den ju! :P

2008-06-01 @ 13:13:56
URL: http://flickr.com/photos/combust
Postat av: Tove

Hahaha! Typisk Madde förklaring :]

Filmen låter ju mycket bra, haha! Jag sitter faktiskt här och skrattar, vaddå DNA, hahah! Det är nästan så att jag vill se filmen själv så jag får garva lite åt den :D Eller inte..! Men hoppas att ni hade mysigt i alla fall!



Ooh, Kit! Det gör inget att Madde avslöjade slutet. Hon gjorde en insatts för allmänheten! Haha ;p

2008-06-02 @ 09:36:39
URL: http://tjoouuvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0