Ansiktsbehandling och födelsedag :)

Fick världens huvudvärk precis.. beror nog på värmen. Så jobbigt när det
ska vara sånt här väder, regnar lite då och då, ingen sol men ändå jättevarmt.
Hoppas det blir bättre imorn, inte för att jag tror det ;) Svensk midsommar !

Idag fyller pappa år. Tror det är 37 år han fyller, eller kanske 38, jag har inte
så stor koll, haha.. men grattis till honom iaf ! Så snart kommer släkten hit :)

Idag var det jättekul på jobbet..
Det är alltid kul, men idag var det extra roligt.
Rebecka var med, så jag fixade hennes naglar som alltid, haha :) Sen fixade
jag mina egna, dom fick bli mörkrosa den här gången. Matchar blommorna
på klänningen som jag ska ha på mig imorgon. Ja, sen har jag städat lite och
fixat som vanligt. Men det bästa var när Cissi gjorde en ansiktsbehandling på
mig. Kemisk peeling, ansiktsmask och sen en kräm. Känns jätteskönt i mitt
ansikte nu så jag skippar sminket resten av dagen :) Det skulle ni testa !

Nu ska jag lägga mig i sängen, försöka bli av med huvudvärken och ringa
runt lite :) Bloggar mer senare ikväll när gästerna gått hem ! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0