Det ska kännas !

Godmorgon! Har sovit tills nu.. mår inget vidare. Kanske är det solen, kanske
är det något annat, vem vet :) Imorse var Juhanna & jag i Varamon o kollade på
Carlsunds beachfotboll. Det blev inte så mycket fotboll för vår del, vi låg mest o
vilade/solade på en filt. Det var kul att träffa min gamla klass och allt annat folk
iaf, det var ett bra tag sedan :) Tyvärr brände jag mig i lördags så det blev inte
så mycket solning för min del.. har bränt mina läppar så det svider massor och
dom är helt röda. Inte coolt. Tack Juhanna för igår och idag, det skulle inte varit
roligt utan dig ;)

Nu ska jag gå o lägga mig i sängen och prata med C.. sen blir det mys framför
tvn och tidigt i säng. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0