Friday, I'm in love

Godmorgon! Sitter här och tycker synd om mig själv.. Utslagen jag hade igår är
inget mot vad jag fått nu, usch vad trött jag blir. Dock ska jag vara duktig och åka
till jobbet ändå :) Vill inte vara borta mer, och nu när halsen blivit bättre tycker jag
att jag kan åka ändå.
Efter jobbet ska jag gå en sväng på Vätternrundan med Anna och ett par till,
det blir nog trevligt :) Är så glad att jag träffat dig Anna, jag behöver lite nya
vänner ;) Känns som jag byter ut alla i mitt liv just nu, eller nej.. så kan man ju
inte säga, men ni förstår säkert vad jag menar. Och trots att jag är minst sagt
förvirrad just nu så känns det bra, för jag tror att det kommer bli bra tillslut.
Bättre än innan :D
Igår blev en helt okej dag ändå :) Satt vid datorn på kvällen och skulle blogga
men då körde mamma bort mig från datorn eftersom hon skulle sova. Så jobbigt
när datarummet ligger precis brevid deras sovrum, och ingen dörr finns det
heller :/ Iallafall... D kom hit, han satt vid min msn och skrev till folk jag inte pratat
med på typ 3 år, rotade igenom mitt rum och hittade alla mina secret books, haha.
Tönt. Och på kvällen träffade jag Oscar :) Jag tror jag ska anlita honom som min
PT sen när jag blivit frisk, haha. På tal om det så visar vågen snart - 10kg, det ni !

Naj nu måste jag åka, får se när jag bloggar igen ;) Puss på er !


Stylist med Josephine i höst då ;)

Kommentarer
Postat av: carro

vem är anna?:P

2008-06-13 @ 23:33:05
URL: http://karulinen.blogg.se/
Postat av: Maddiie

carro: musses tjej :)

2008-06-13 @ 23:41:51
URL: http://maddiies.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hallelujah! Håller tummarna, men det sa gå :D

Trevlig lördag!

2008-06-14 @ 11:41:35
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0