Get out of my life, please.

Mycket trevlig kväll igår :) Jag, Anna, Tobbe, Carro och hennes hund gick
runt där nere i regnet. 5 miljoner fjortisar och en jäkla massa cyklister överallt,
men det var mysigt. Sen mötte vi Camilla och Alex också.. Egentligen bestod
kvällen mestadels av att vi stog tätt intill varandra under ett paraply och pratade
hela kvällen, haha. Men det kan ju vara roligt det med, iaf med rätt sällskap :)

Kom väl hem runt halv 12, då hjälpte jag min kusin med hennes och hennes
kompis blogg, kolla in den här. Sen åt jag pizzarester, godis och pratade med
C i telefon tills klockan blev typ halv 5, haha :D Det har blivit lite av ett beroende
att prata med henne på nätterna, men nu börjar det gå för långt. Jag som skulle
gått upp tidigt idag egentligen.. så blev det inte. Vaknade för 30 minuter sen typ.

Nu ska jag fräscha till mig lite sen måste jag till jobbet :) Ikväll får vi se vad som
händer, som vanligt. Puss !

Kommentarer
Postat av: Durimoll

hoppas att du får en trevlig kväll

Postat av: Lovisa

Fin blogg!

2008-06-14 @ 15:09:20
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0