Happy, baby.

Om man skulle ta och krypa i säng kanske. Kolla på den norska versionen
av 100 höjdare och skriva lite secret stuffs i min secret bok, haha. Det är en sak
som nästan ingen vet om mig.. jag har skrivit någon sorts dagbok nästan varje
dag sen jag gick i 1an. På lågstadiet. Det ni, det är en jäkla massa böcker ;)
Jag skriver inte vad jag gjort under dagen utan planerar mitt liv, skriver kill-listor
(det var mer förr :P), inköpslistor och så vidare :) Töntigt kanske, men nu har det
blivit lite av ett beroende. Jag måste alltid ha något block i närheten så att jag
kan skriva ner allt skit jag har i huvudet. Så nu vet ni det ;)

Nu ska jag sluta babbla och gå o borsta tänderna. Imorgon ska jag ta med mig
kameran om jag kommer ihåg.. ta lite bilder på jobbet och framför allt på mig
själv. Jag kom på att ni inte har sett mig utan tandställning ännu :) Det är stor
skillnad kan jag lova, nu går jag runt och ler hela tiden, haha ;)
Aja.. sov gott! Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0