☆ I'll erase you from my memory,

I'll delete you from my mind.

Helluu :)
Nu är jag hemma igen.. Blev visst en lång dag idag, det hade jag
inte räknat med. Men det har varit jättekul hela dagen :) Har hunnit med en
hel del.. fixat till mina naglar lite, kört 20 minuter på vibrationsplattan, träffat
Anna, fixat naglarna på Camilla, fått en ansiktsbehandling av Cissi osv. :)
Cissi gjorde en Kemisk peeling på mig - först en rengöringsmask, sen en
peeling och efter det en kräm. Känns jätteskönt i mitt ansikte nu :)
Sen vid 17 hjälpte Camilla mig att släcka och sen gick vi på stan en sväng,
hon köpte en tröja till kvällen och jag hämtade ut min biljett till festivalen..
Så nu är allt klart iaf, känns skönt :) Frågan är vad man ska ha på sig ikväll,
det är ju inte så jäkla fint väder. Aja, det löser sig ;)

Ska hoppa in i duschen nu sen måste jag fixa till mig lite fort.
Camilla kommer nog hit när som helst :) Typisk mig att sitta framför datorn
när jag har bråttom, haha. Hoppas ni får en mysig kväll ;) Puss !


Kommentarer
Postat av: emma

låte rsom en fullspäckad kväll. Hur går det med din bloggträff?

2008-06-27 @ 22:16:11
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0