I'm yours.

Nu är jag äntligen hemma. Har jobbat i 8 timmar och därefter blev det stan.
Kom hem med en hel del grejer faktiskt :) En cool t-shirt från Jack&Jones,
lite grejer från Gina tricot och lite från H&M. Ska ta lite bilder nu tänkte jag, så
får ni se. Efter att ha köpt förköp tills imorgon var jag fattig igen, så nu vet jag
inte hur jag ska klara mig hela månaden. Men det löser sig väl ;) Helt sjukt
att dem ska ta 120:- för att gå in på Harrys.. det är för fan studenten.

Men nu ska jag gå och duscha lite.. det behövs kan jag lova. Har varit extremt
varmt & svettigt hela dagen, haha :) Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna =)

Gumman och du gjorde ett bra jobb idag med mina naglar, jag är stolt över dig =). Tackar babe !. pussar Annis

2008-06-04 @ 23:03:11
Postat av: Korsett

Tänkte tipsa om tävling på http://www.korsetter24.com/2008/06/04/vinn-en-korsett/

2008-06-04 @ 23:19:16
URL: http://korsetter24.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0