Måndag.

Vad jobbigt det är när man ser någon man känner igen, men man kommer
inte på VART ifrån. Idag när jag skulle ta cykeln och åka hem från jobbet så såg
jag en gubbe/kille/man på typ 50-60 år med glasögon och grått hår, som jag
vet har varit med i nån serie som jag kollat på för ett par år sedan. Aah, jag har
tänkt på det enda sen dess.. Egentligen skiter jag i gubben, men jag vill. bara.
komma. på. vart. jag. sett. honom. Haha :D Det är ju inte varje dag man ser en
"kändis" här i lilla Motala precis. Aja.. det har varit en rolig dag idag iaf. Har varit
på jobbet mellan 9 och halv 4 ungefär.. fixade fransk manikyr på mina naglar
(börjar bli bra på det nu :P), körde 20 minuters vibrationsträning, umgicks med
Cissis dotter Becka, städade och sådär.. precis som vanligt alltså :) Vid halv 3
började värsta åskan precis över oss, usch.. jag hatar åska. Fast det hann gå
över tills jag åkte hem :)

Nae jag tror faktiskt jag ska åka o träna lite istället för att sitta här resten av
dagen. Om ni visste hur många gånger jag har fått höra "Har du gått ner i vikt?"
de senaste dagarna. Det känns bra, riktigt jäkla bra ;) Jag bloggar mer när jag
kommer hem istället.. måste ju berätta för er vad jag har haft för mig i helgen ju ;)
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: anna

det e en man som spelade i rederiet! jag såg också honom idag fast på ströget i morse.

2008-06-16 @ 18:24:57
Postat av: sofie

hehe jag såg också honom på stan idag ;)

2008-06-16 @ 20:04:52
URL: http://zophieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0