Time to let go?

Hallo :) Ingen tid för bloggning idag heller, jag har bara legat ute i det fina vädret.
Först på baksidan i några timmar och sen drog vi till Varamon. Nu på kvällen åt
vi årets första färskpotatis, skinka och sån där sås. Mums! Jag skulle kunna leva
på den maten resten av mitt liv, haha.

Ska snart gå och lägga mig.. Är ganska trött efter en hel dag i solen :) Imorgon
börjar jag vid 10, sen får vi se när jag slutar, ganska tidigt tror jag för jag ska möta
Kit när han kommer med tåget. SKönt att han kommer hem, vi behöver prata om
allt.. svårt när man får ta allt över telefon annars :/

Annars får vi se vad som händer imorn. Jag ska försöka pallra mig iväg till Korpen
iaf.. det var typ 10 dagar sedan jag var där nu, fy fan :D Nya tag imorgon alltså!

Aja, nu säger jag godnatt :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0