Tisdag.

Godmorgon! Skönt med sovmorgon idag, inte varje dag man får sova till 11
en vardag :) Nu har jag sminkat mig o tagit på mig så jag ska precis åka iväg
till jobbet. Kl. 12 kommer C och fixar naglarna, sen vid 13 kommer A o vaxar
lite ;) Vid 17 har jag en vibrationsinstruktion, och därefter måste jag skynda
bort till Korpen för ett träningspass. Fullt upp idag alltså, men jag gillar det :)

Utslagen är näst intill borta nu iaf :) Tur det.. Dock vet jag inte vad det var jag
var allergisk mot, så vi får hoppas att det inte blir såhär igen.

Man kanske skulle ta med kameran idag och ta lite bilder från min dag..
kan ju vara roligt för er att se hur jag har det kanske ;) Så får det bli. Lägger
in bilderna ikväll !

Nahe nu måste jag packa träningskläderna och cykla iväg. Ha en bra dag !
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med lite bilder från dagen! En bra idé:)

2008-06-17 @ 15:44:06
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0