☆ Måndag.

Godmorgon! Har inget vettigt att skriva just nu så vi kör en
sån här istället... Bloggar mer ikväll :) Puss!

Ditt namn? Madeleine
Födelseår? 1989
Hur lång är du? 167
Spelar du något instrument? Lite piano bara.
Dina första tankar när du vaknar? Vad är klockan ?!
Är du hungrig? Lite kanske
Vart befinner du dig just nu? Vid datorn i datarummet.
Biter du på naglarna? Adrig gjort.
Vad har du för färg på trosorna? Vit
Har du några husdjur? Nae inte just nu
Är du singel? Japp!
Vem vet mest om dig? Denice tror jag
Ditt mål i livet? Utbilda mig, få ett jobb, resa, flytta, familj :)
Rädd för? Spindlar, sjukdomar, att någon ska dö.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 34.
Har du körkort? Nee
Sjunger du? Alltid
Vad har du för skostorlek? 38
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Nae.
Vill du gifta dig? Ja.. nångång.
Kommer du överens med dina föräldrar? Jadå, det tycker jag.
Din hårfärg? Blondie.
Skorna du hade på dig idag? Har inte haft några skor på mig.
Grönan eller Liseberg? Liseberg
Vad sover du i? Stor t-shirt.
Kläder du hade på dig idag? Får se vad jag tar på mig..
Tatueringar du har? När jag får pengar, då jäklar !
Piercingar du har? Ingen nu längre. Men det kommer det med :)
Har du glasögon? Nej
Hur ser din plånbok ut? Använder ingen plånbok.
Randigt, rutigt eller blommigt? Blommigt.
Favoritårstid? Sommaren.
Favoritdjur? Hund.
När ska du festa nästa gång? Den 11e :)
Vad köpte du senast? Vin i öltältet.
Hur mycket pengar har du? några kronor.
Hur svarar du i telefonen hemma? " Heej *namn* " ( Om jag känner igen nr. )
Hur svarar du i mobilen? " Aa heej "
Vem ringde du senast? Typ Camilla tror jag :)
Sov du ensam inatt? Japp.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Fyllde i den här skiten.
Det sista du sa högt? "Japp!" ( till frågan ovan. Jag sitter ofta och pratar högt
framför datorn, haha :D )

Det senaste någon sa till dig? Mamma sa något när hon kom hem från
jobbet, men jag sov då så jag minns inte vad det var.
Vad ha du druckit idag? Drack aprikoskräm och Proviva nypon i natt vid 3-tiden.
Vad var det senaste du åt? Aprikoskräm.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkbrun / Blå.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ne jag vet inte längre.
Drömmer du mardrömmar? Ibland.
Humör just nu? Trött och seg.. annars är det väl bra.
Sommarplaner? Har hur mycket planer som helst
Hur många kuddar sover du med? 5.
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Har du dåligt morgonhumör? Nae
Är du kittlig? Yes
Snarkar du? Ne inte vad jag vet.
Stjärntecken? Skorpion.
Längtar du mest efter just nu? Jag vet inte. Släktträffen kanske..
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Alla i min
nära släkt lever ju fortfarande så jag vet inte.. Mammas farmor? :)
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Typ ingenting.
Saknar du någon nu? Ja det gör jag.
Snus eller cigaretter? cigaretter
Vill du ha barn? Absolut
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej. Jag vill vara 18 så länge jag
kan. 19 är den mest onödiga åldern som finns.
Är du blyg? Ibland
Har du spytt i någons knä? Nae.
Syskon och deras ålder? Martin, 15.
Senaste skola? Carlsund.
Är du modig? Beror på
När drack du öl senast? Lördags.
Vad har du för planer till helgen? Släktträff, och bio i Linköping.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
Är du sugen på något nu? Kladdkaka o grejer, haha :D Carro? ;)
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja, om det är varmt.
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit och Cider
Kan du baka bullar? Har aldrig testat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0