Tisdag.

Godmorgon! Fick sovmorgon idag, Cissi börjar inte förrän sent i eftermiddag
men jag ska dit vid 12 för att hjälpa till i receptionen och sådär :)
Har sovit jättekonstigt inatt, vaknat lite då och då och fått panik för att jag tror att
jag sovit bort hela dagen, skitjobbigt. Vet inte vad det beror på.. jag kanske är
stressad eller nåt :P Så det är ju tur att jag fick sovmorgon idag, så slipper jag
gå runt som en zombie på jobbet.

Idag har jag inte så mycket planerat.. Anna skulle komma till mig på jobbet
iaf :) Sen slutar jag väl runt 17 kanske, då får vi se vad som händer.. Antingen
åker jag hem och städar klart, åker och tränar nån timme eller så träffar jag 
Deeennis ! Skulle verkligen behöva träna, har blivit så dålig på det.. tränar bara
2 ggr i veckan nu, hinner inte mer. Men jag har sagt upp mitt träningskort nu iaf,
så i juli behöver jag inte få ångest.. sen i augusti / september ska jag nog börja
igen, tror jag :) Det beror på hur mycket tid jag får över efter skolan. Eftersom jag
förmodligen kommer pendla så kanske jag kommer komma hem skitsent varje
dag. Usch, hemsk tanke.

Något annat som är rooligt är att jag fick mail från Ungimotala.se igår.. Det är
så att det har strulat med den där biljetten som jag vann där. Dom hade inte fått
tag på deras kontaktperson @ Vätternfestivalen så ett tag trodde jag inte att jag
skulle få någon biljett. Men nu har allt löst sig, och jag skulle dessutom få "något
extra" för att jag fått vänta så länge, hihi. Det ska bli så jäkla kul alltså, var flera år
sedan jag gick på Vätternfestivalen nu. I år kommer Neverstore, Noice, Rydell &
Quick
såklart och en jäkla massa andra :) Nån mer som ska dit?

Nahe, nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning lite smått :)
Ikväll lägger jag upp alla bilder på bloggen ! Ha en bra dag, puss & kram.

Kommentarer
Postat av: Neumann

Haha, Rydell & Quick är synonymt med Vätternfestivalen för min del. ^^

2008-06-24 @ 20:21:34
URL: http://frauneumann.blogg.se/
Postat av: Neumann

Svar: Haha, vad läskigt det blev nu. Har vi gått i samma skola eller något liknande? ^^

2008-06-24 @ 21:17:12
URL: http://frauneumann.blogg.se/
Postat av: Neumann

Svar: Ja, precis! Rätt på allt där, haha. Om du råkar ha någon kontakt med Patricia får du mer än gärna hälsa! :-)

2008-06-24 @ 22:26:14
URL: http://frauneumann.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska till Vätternfestivalen en stund på torsdag och så på fredag :)

2008-06-24 @ 22:37:51
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Seb

Rydell & Quick va helt grymma!!!

2008-06-28 @ 13:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0