Vad händer på midsommar?!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra på midsommar, och det är ca.
2 dagar kvar. Jag tänker inte sitta hemma iaf, det är en sak som är säker.
Förhoppingsvis ska jag vara med Anna, men vart vi ska va och vad vi ska
göra - det är frågan :) Vad ska ni göra?

Hinner inte skriva något långt inlägg nu, mamma och pappa ska precis sova
vilket betyder att jag måste stänga av datorn och gå o lägga mig jag med. Imorn
ska jag sova lääänge, är ledig hela dagen.. om man bortser från 1 timme då jag
ska till Harmoni för att vakta telefon & kassa när Jennifer går på lunch :)

Nu ska jag skriva lite private things i min nya hemliga blogg, sen blir det
sängen som sagt :) Livet känns riktigt bra nu hörreni ! Puss & Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0