☆ Vätternfestivalen Dag 2 !

Hahaha jag vet inte vart jag ska börja.. blev så himla mycket på en gång
nu :D För det första - JAG HAR KOMMIT IN PÅ STYLIST !! Min moster jobbar
med intagningar och sånt här i stan, och hon ringde precis o berättade :D
Nu blire Linköping, Ljunkan, ny klass, nya vänner, nytt allt ! Känns skitbra :)


Nu till det andra - Igår var bästa kvällen på.. 2 år minst, haha :D Det är
inte ofta man har en helt felfri kväll sådär.. Det brukar alltid hända nåt, eller
så dricker man för mycket / för lite. Men igår - fy fan vad kul jag hade :D
Ska försöka sammanfatta min kväll lite kort här så att ni orkar läsa ;)
Kvällen började hemma hos mig. Camilla och jag fixade till oss och drack
varsin drink som mamma bjöd på :) Sen vid 9 cyklade vi in till stan, då blev
det förfest hos Cammos kompis Isa. Där var det en hel del folk, bl.a. Elin
världens skönaste människa :D Så jäkla härlig var hon, haha. Då drack vi
lite vin med jordgubbar, och 2 drinkar som Isa mixade till :) Satt o chillade
lite, sen vid 23 kom Juhanna, då gick hon och jag till festivalen. Det första
vi gjorde var att gå in i öltältet, haha. Där träffade vi en hel del känt folk :)
Helt plötsligt kom Elin från ingenstans och bjöd mig på ett glas vin, haha
:D Sen presenterade hon mig för hennes kompis "bonden" som även han
bjöd mig på ett glas. Sen var det dags för Rydell & Quick :) Vilken drag det
var alltså, herregud. Vi hamnade typ i mitten nånstans, så jag såg inte så
mycket med mina 167 cm men det var kul ändå. Efter konserten träffade vi
Carro, Alex o Co. Då blev det virvelvinden, och det känner jag av idag kan
jag lova. Eftersom jag inte når upp till den där kudden man ska ha bakom
huvudet slog jag i skithårt så jag har en stor bula nu, haha :D Aja, det var
det värt ! Sen stängde festivalen så jag, Juhanna och alla andra gick upp
till stan för att kolla läget. Alla försvann och jag o Juhanna blev själva kvar
utanför Brygget. Träffade "bonden" som sedan försvann han med, men då
mötte vi Bengan och Fredde. Stog o pratade med dom ett bra tag, sen ville
Fredde hänga med hem till mig, haha :D Det fick han inte, men han fick
skjuts till Lidl iaf ;) Aa just det.. jag träffade ju Filip, Henke, Sara, Hanna och
Lace också :)
När jag släppt av Fredde vid Lidl åkte jag hem och åt godis,
ringde till Juhanna, sen somnade jag. Nångång vid 4.


Där har ni min kväll, på ett ungefär ;) Ikväll hoppas jag att det blir minst lika
kul. Blir förfest, sen ska jag möta Oscar & Dennis och sen blir det Festival
dag 3 :D Nu på dagen ska jag städa, duscha, sola och träffa Anna för en
glass i stan. Oh, vet inte hur jag ska hinna med allt :D Aja, vi får se om jag
bloggar något mer senare, om inte - hoppas ni får en mysig kväll allihopa!
Om ni visste hur glad jag är, haha :D Aja, nu har jag verkligen inte tid att sitta
här längre, puss på er !

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Fan jag var en sväng på brygget igår...

Såg du mig i min hatt?:D

2008-06-28 @ 15:33:38
URL: http://kimza.se
Postat av: Anonym

bara töntar som går på festivalen ju.. hah

2008-06-28 @ 16:40:39
Postat av: Isabelle

Jag hade också en kanonkväll igår :), och det där med virvelvinden håller jag med om, fast att jag var för lång, så jag slog också i huvudet ^^

2008-06-28 @ 16:51:30
URL: http://bellolitoo.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Anonym: Du är en tönt!

Isabelle: Haha ja, det gör skitont ju :P

2008-06-28 @ 17:16:10
URL: http://maddiies.blogg.se/
Postat av: H

Lät som du hade en toppen kväll iaf^^

2008-06-28 @ 17:39:57
URL: http://minii-h.blogspot.com
Postat av: Jessie

Grattis till Stylistplatsen! Hoppas att du kommer trivas där nu :D



Lät iaf som om du hade en toppenkväll igår :)

2008-06-28 @ 19:03:57
URL: http://jessiem.blogg.se/
Postat av: Josephine

JÄÄÄ! Stylist 08-11 it is baby :D:D:D

2008-06-28 @ 21:03:29
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0