Vätternrundan.

Jag älskar Motala under den här helgen.. varannan människa man möter
pratar något helt annat språk, och det är folk precis överallt. Tält också. Så ikväll
ska vi självklart ner till starten :) Anna kommer hit om en timme typ, sen ska vi
möta C o ett par kompisar till henne. Jag hoppas att jag hittar nån där nere som
vill åka karusell med mig, haha. Minns inte när jag åkte virvelvinden senast :D

Egentligen hade jag velat åka in till Linköping och träffa Carro & Anna som tagit
studenten idag, Täsi och D, men det har jag inte råd med just nu. Det blir säkert
fler tillfällen :) I höst kommer jag ju vara i Linköping varje dag, om allt går som jag
vill ;) Men men.. nu ska jag öppna en cider och börja göra mig iordning lite smått.
Hoppas ni får en mysig kväll :) Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0