00:20

Hej på er. Har precis sett på Grey's, Fråga Olle, Playboy Mansion och Seinfeld :)
Nu är det csi, så jag sitter här och kollar runt lite.. Kom på att jag fortfarande inte
fått mina jeans som jag vann i Modeakutens blogg den 30 januari (!). Är det nån
mer som vunnit något mer därifrån? Tog det lång tid att få hem priset för er? : /
Hoppas att de kommer på posten snart iaf, det är ju alltid kul att få paket :)

För ett par dagar sedan hittade jag en linje som heter Hantverk Stylist, den
finns lite överallt.. dock inte här i Motala. Där lär man sig om make up, hår, hud,
naglar och massor mer. Helt perfekt för mig alltså! Det är inom det jag vill jobba
när jagblir äldre. Men isf måste ju jag söka till hösten, och gå med 92:orna..
och det vet jag inte om jag vill. Jag vet inte om jag vill flytta härifrån heller.
Men jag började ju tveka lite om samhäll - om det var rätt för mig och sådär.
Men nu har jag bestämt mig. Samhäll blir det :) Tyvärr kunde jag inte gå på mötet
med syon idag eftersom jag har känt mig sjuk ett tag.. får ringa imorn och boka
ett nytt möte :) Hoppas allt går bra och att jag kan börja såfort som möjligt!

Förresten.. ni som skriver kommentarer som denna; "Alla jämnåriga med dig tar
studenten i år, och du har inte ens börjat skolan än. Vilket skämt. Och att du ens får
en chans till? Det borde vara lag på att sånna som du inte får gå till skolan, ever
again. Inte ens kommvux. Så många chanser som du fått, och sumpat dom allihop.
Sök jobb jävla skämt. Flytta hemifrån. Gör nåt med ditt liv!!"
  ni kan dra åt helvete,
seriöst. Jag blir så trött på sånt där.. Jag har fått miljontals sånna där
kommentarer, men vet ni vad? Ni har ingen aning om vad ni snackar om.
Visste ni att jag gick ut med 265 poäng från 9:an? Vilket är riktigt bra. Jag har
alltid skött skolan och varit en liten pluggis. Tyvärr valde jag fel linje, och
beslutade mig för att hoppa av den efter 2an.. och bara för det ska inte jag få en
andra chans till en utbildning? Nae, nu orkar jag inte mer.. haha. Ska gå tillbaka
till sängen och se Jay Leno :) Ville bara skriva av mig lite som ni kanske förstår ;)
Tack för att ni fortsätter att läsa min blogg även under dessa dåliga perioder!
Jag är glad att jag har bloggen, trots att 50% av er gör allt för att få mig att må
ännu dåligare. Sov gott allihopa! Puss, M.

Kommentarer
Postat av: Eluään

Illa av folk att skriva en massa dumma kommentarer när de egentligen inte vet någonting. Böh. Stå på dig och lycka till med syo-mötet osv :) Puss

2008-03-06 @ 12:39:13
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Josephine

Åh, jag har sökt stylist som förstahandsval till hösten i Linköping, tycker verkligen att det ska bli skitskoj och det är verkligen en fördel att ha grunderna när man ska utbilda sig vidare sen. Gör det du känner för, vi kanske ses :D

2008-03-06 @ 20:27:59
URL: http://bitchtalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0