Hero.

Hej på er. Kom hem precis.. det första man möttes av när man kom innanför
dörren var 38 par skor. Min bror har tydligen haft partey här hemma medans
vi har varit hos kusinerna, hahah. Låg 4 människor i hans säng när jag kollade
in i rummet.. lilla martin har blivit stor! Nu förstår jag hur mamma och pappa
kände för ett par år sedan när jag började hålla på sådär. Iiiih.

Tyckte ni att rätt låt vann då? Det tycker jag :) Jag tror att Charlotte har en stor
chans att hamna i toppen i Eurovision. Dock var det tråkigt att Nordman fick
så lite poäng tycker jag. Nu har jag ont i magen.. Jag spräckte godisförbudet
ikväll. Iofs startade godisförbudet i början utav den här veckan, haha.
Nya tag på måndag igen! Jag ställde mig på vågen förut och insåg att jag har
gått ner 6 kg! Inte många kilo kvar nu ju :D Fast idag har jag ätit skitdåligt..
Två ägg till frukost, en banan till lunch och sen gick det nästan 5 timmar tills
vi åt kvällsmat. Och då blev det massor gott på samma gång.. Svårt att stå
emot när de dukar upp popcorn, godis, salta pinnar och allt sånt där ju ;)
Fast jag var duktig och skippade pommesen till maten, åt bara sallad till.

Slut på allt mat-tjafs nu.. ska tvätta av mig sminket, byta om till myskläder
och sedan sätta på ett avsnitt Gossip girl tror jag. Får helt enkelt inte nog :)
Förresten.. min kusins kille Johan var med ikväll. Första gången jag träffade
honom.., eller jag har träffat honom förut, men det var när jag gick i 9an och
praoade i hans klass. Det är ju 3 eller 4 år sedan, så det minns han nog
inte nu, haha ;) Aja.. bloggar mer senare. Puss !



Skrev vid 1 inatt, men då var bloggen så seg så det gick inte publicera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0