If I only could..

Nu har vi lilla kusinen här på besök.. lilla Tindra, som fyller en månad idag
hihi, sjukt söt. Kom precis hem från Juhanna :) Har suttit hemma hos henne
i ett par timmar och snackat skit. Ska tillbaka dit lite senare när jag ätit oså..
Skulle egentligen festat ikväll, men jag känner att jag inte har någon ork eller
lust.. inte pengar heller för den delen. Såå kvällen kommer bestå av ännu
mer skitsnack och lite morötter o dip till det ;) mys.

Väntar på att maten ska bli klar, fy helvete vad hungrig jag är.. kycklingfilé
och någon sallad till, mums :) Ska blogga lite medans jag väntar tänkte jag..
har endel grejer jag vill dela med mig av ;)
image2132
Två kusiner på samma bild. Johanna och Tindra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0