Jag var tvungen.

Vad gjorde du för tio år sedan?
Då var jag 8 år. Jag bodde i en lägenhet och gick i 2an.
Fem snask du gillar? Ska jag vara ärlig så är jag inte mycket för sånt..
Just nu blir det mest fruktsallad, sorbet och mörk choklad.
Men glass och godis funkar ibland.

Fem sånger du kan hela texten till? 1. De flesta TH-låtar. 2. Aint no sunshine
when she's gone (
minns ni den 9KL? haha) 3. Stronger - Kanye West.
4. Umbrella. 5. Closing time - Green Day.

Vad skulle du göra om du var miljonär? Shoppa. Bjuda Kit, vänner och familj på
resa. Resa jorden runt. Flytta hemifrån, skänka bort pengar till olika föreningar.

Tre dåliga vanor? 1. För mycket tid framför datorn 2. Extremt slö.
3. Tar inte hand om min hy som jag borde göra.

Fem saker du gillar att göra? Festa, shoppa, mysa, blogga och träna.
Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa? Läderbrallor. Juhanna o jag
såg ett par sånna på Myrorna förra veckan.. riktigt hett
.
Fyra favoritsaker? Datorn. Mobilen. Sängen (!) och Lip balm från The body shop.

Kommentarer
Postat av: Eluään

Haha, om du är extremt slö så är jag typ döende :p

2008-03-25 @ 15:16:04
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Tove

9KL glömmer inte :]

2008-03-25 @ 18:05:51
URL: http://tjoouuvz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0