Just nu..

Hittade en lista hos Alexandra som jag var tvungen att sno ;)

Färg: rosa, som alltid. Eller rött..
Klädsel: Just nu? pyjamas!
Frisyr: Hemskt. Ska köpa ny hårfäg idag..

Accessoar:
Armband. Och min ring som jag fick för 10 år sedan.
Mat: Nyttigt.
Dryck: Vatten i alla dess former och smaker.

Snacks:
Bananas
Känsla: fundersam
Humör: Glad.

Att göra: Städa. Sen blir det lite hemmaspa här :)
Musik: Det har blivit en hel del Melodifestival på sista tiden, haha.
TV: Jay Leno, Gossip girl, Brothers & Sisters und Grey's

Internet: Blogg.se!
Telefonsamtal: Min mobilräkning blir nog inte så billig den här gången..
Inspiration: Andra bloggar och folk man ser på stan!

Drömmer om: Bli en duktig stylist; med allt vad det innebär, och flytta till USA.
Längtar till: Stockholm, konserten, sommaren.. ja, en hel del !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0