Lördag.

Gissa vem som gick upp redan kl. 9 idag? :) Så jäkla skönt att gå upp
tidigt, även om det är helg. Dock gick jag o la mig i sängen igen efter
frukosten.. målade lite skit, pratade i telefon och tänkte på lite saker.
Vet ni vad jag är beroende av? Ett block ! Jag måste alltid ha ett block
i närheten.. Sen nyår har jag tagit slut på 2 st, haha.
Älskar att skriva listor, tankar, planera, rita fula blommor o allt sånt :D

Igår var en mycket trevlig dag.. hann ju inte med så mycket bloggning
tyvärr, men det får jag väl ta igen idag :) Först städade jag hela rummet,
rev ut alla grejer, dammade och verkligen rengjorde allting. Nån mer
som såg Rent hus i onsdags?
haha. Smör som gick ut 95 !! herregud.
Ja, jag blev så äcklad när jag såg allt de där så i fortsättningen kommer
det nog inte finnas ett dammkorn i mitt rum ;)

Iallafall.. sen vid 2 åkte jag o tränade i 2 timmar. Körde lite styrka och
pratade lite med Tove som var där med sin syster. Gick hem, duschade,
åt och gjorde mig iordning. Sen kom Juhanna vid halv 6 och då gick
vi hem till C. Körde Singstar och hade trevligt :) Vi drack även lite.. jag
hade med mig en flaska Soda Stream, hahah. Och J hade cider som
luktade spyor. Jag har aldrig varit med om något liknande :D haha.

Kit kom o hämtade oss.. och efter vi skjutsat hem J så åkte vi hem till
Linus o Maria en stund, där var det ganska mycket folk. Ywe, Jimmy
och resten ! Där stannade vi inte så länge för Kit var trött och ville hem
o sova, så vid halv 12 var jag hemma igen :) Och nu är det mars !
Skönt, eller hur? Mars kommer bli mycket braa.

Nu ska jag ta en dusch, för vid 12 ska jag och Kit in till stan o fika :)
Måste kolla på ett par nya skor också, mina gick sönder igår.. tyvärr
måste alla mina pengar gå till Stockholmsresan, så jag får väl ta
vad jag har helt enkelt ! Hoppas ni får en bra Lördag :) Puss.


Kommentarer
Postat av: Tove

Skönt att sola var det, men som jag sa, det käns latit att gå till korpen utan att träna! Måste börja...snart!

2008-03-01 @ 16:00:51
URL: http://tjoouuvz.blogg.se
Postat av: Bea

Jag visste att det där programmet skule vara så äckligt, så jag såg det inte thank god.. haha :P

2008-03-02 @ 16:11:55
URL: http://bealou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0