Lördag.

Idag vaknade jag på ett sånt där konstigt sätt - man hör att telefonen
ringer trots att man fortfarande sover, man vaknar till eftersom ingen annan
svarar. Säger "heej" och personen börjar fråga massor frågor.. "Vart är
mamma o pappa" Jag kollar in i deras sovrum och ser att sängen är bäddad
och jag hör ingen annan i huset så jag säger att de inte är hemma. "Vet du
vart dom åkte? När åkte dom?" Eeeh, Jag vet inte. Jag vill bara skrika "Jag
sover ju!" men istället försökte jag vakna till och komma på vart mamma
och pappa tagit vägen och vad klockan var. Vi säger hejdå och jag går upp
och kollar överallt i huset. Inser att klockan bara är 10 och att mamma och
pappa är på baksidan och fixar.. så jag går och lägger mig igen :)

Haha, jag hatar att vakna på det sättet!
Man blir helt förvirrad..
Nu sitter jag är iaf.. har fixat en ny design som ni kan se. Kommentera gärna
inlägget under ;) Har inte tid att sitta här längre, Kit kommer och hämtar mig
om tio minuter, då ska vi göra hans överraskning :) Jag har ingen aning om
vad vi ska göra, vart vi ska eller något. Får berätta det för er när jag kommer
hem,fast jag har jag inte nån aning om när det blir, haha :D Aja, ha en bra dag!

Puss, M.

Kommentarer
Postat av: soffan

Nytt och fräscht, verkligen stilrent! :)

2008-03-08 @ 12:31:06
URL: http://zophieelisabeth.blogg.se
Postat av: Eluään

Hehe, jo det är jobbigt att vakna sådär. Eller när man hör väckarklockan ringa och är helt säker på att det är någon annans väckarklocka så att man blir arg och tänker "vafan stänger hon inte av sin väckarklocka för?". Sen kommer man på efter ett tag att det visst är ens egen som ringer :D

2008-03-08 @ 14:31:07
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: emma

fin blogg.

2008-03-08 @ 16:20:28
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Bea

Händer mig ofta. Sen glömmer jag alltid vad dom sa, eller att dom överhuvudtaget ringt :P

2008-03-08 @ 17:02:32
URL: http://bealou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0