Måndag.

Hej på er :) Har varit en riktigt rolig dag idag, fram tills nu.. mår inget vidare.
Kanske för att jag håller på att vänja kroppen vid den nyttiga maten och då
mår man ju alltid lite konstigt i början, eftersom kroppen inte är van.
Det blir säkert bättre imorgon !

Har haft ungefär 100% fler besökare än vanligt här i bloggen idag :)

Jätteroligt.. Det verkar som det där mer-trafik.se funkar väldigt bra,
så vill du också ha fler besökare i bloggen - kolla inlägget lite längre ner ;)

Förut var jag iväg o tränade en timme på Korpen med C. Haha herregud,
det var 3  snygga killar där på samma gång ( det brukar mest vara gubbar
där annars :P
) och alla glodde hela tiden på oss. Alltså, det spelar ingen roll
om det är snygga killar eller nån tant - när nån glor så är det omöjligt för mig
att träna. Så.. ja, det gick väl lite sådär halvbra på rullbandet, haha.
Men några kalorier förbrände jag nog iaf ;)

Oj, är klockan redan 8 ! Nu ska jag lägga en ansiktsmask och fixa lite i
rummet.. hade tänkt se Juno ikväll, men det var visst något fel på filen så jag
får testa att lädda ner någon ny tills imorgon istället ! Puss så länge.

image2110

Kommentarer
Postat av: Niccie

svar: haha ja ojsan! Jag har visst skrivit lite fel, tack ;D haha ja det är det jag menar :D

vad snällt, tack så mycket. tihi ((;

2008-03-10 @ 20:32:11
URL: http://niccie.blogg.se
Postat av: Barbamorsan

Ja det tar på kroppen när man börjar bli nyttig, men kämpa på det vänder =)

2008-03-10 @ 20:47:00
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Postat av: Susanna

Den filmen var jätte bra tycker jag! :))

2008-03-10 @ 22:14:42
URL: http://bubocorax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0