Söndag.

Hej allihopa :) Jag mår inte så jäkla bra just nu så jag tänkte bara säga
hej.. har varken ork eller lust att göra nånting. Och är så otroligt trött på alla
människor. Skitsnack, falskhet.. jag förstår inte hur vissa människor kan
leva med sig själva. De flesta av er känner säkert igen sig.. ibland orkar
man helt enkelt inte. Man gråter hela tiden, utan någon speciell anledning.

Nu ska jag göra nåt som jag egentligen inte vill.. men jag måste.
Återställa stilmallen + kodmallarna här i bloggen, så ikväll och imornbitti
kommer min blogg se jättetråkig ut! Något är fel, men jag vet inte vad så
det här är det enda jag kan göra. Imorgon får jag försöka bygga upp hela
desigen igen :) Hoppas att problemet försvinner sen.

Nu ska jag läsa favoritbloggarna och sen blir det sängen.. tänkte sova tidigt
för en gångs skull ! Puss & Godnatt.



Update:

Hahaha, fy fan vad tråkigt det ser ut nu. Hoppas ni står ut tills imorn;)

Kommentarer
Postat av: jessie

Sov så gott!
Känner så igen mig i det här med att må piss och gråta utan anledning. Hade en sådan period i flera år. Hoppas det känns bättre imorgon.

2008-03-02 @ 21:50:00
URL: http://jessiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0