Surprise !

Click.

Juhanna och jag fick en idé i onsdags.. detta är resultatet !
Har jobbat lite med bloggdesigen nu i en timme, och jag måste säga att
jag blev jäkligt nöjd :) Bloggen ser riktigt proffsig ut.

Jag kommer fortsätta att blogga här, men det här kommer bli mer
som en offentlig dagbok.. tankar, vad jag gör på dagarna osv.
I den nya bloggen kommer jag blogga mer om träning, mode & shopping
och allt roligt liksom :) Nu är vi två som bloggar också.. vilket betyder - mer
uppdateringar, mer variation och mer av allt :D haha.
Hoppas ni kommer gilla den !

Kommentarer
Postat av: Eluään

Kul med en ny delad blogg :)

2008-03-01 @ 17:04:25
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0