Tisdag.

Godmorgon! Vilken härlig dag (försöker vara lite postivit, trots snön).
Det första jag gjorde när jag vaknade var att äta frukost på balkongen..
inte ett dugg kallt faktiskt :) Till frukost blev det té och det där brödet som
vi köpte med oss hem igår från fiket i Gallerian. Kruska heter det, asgott.

Nyss när jag loggade in på msn skrev en viss bengan "Dagens fråga;)" till mig..
först fattade jag ingenting. Sen sa han att jag är med i tidningen idag. Fy fan.
Ni motalabor behöver inte kolla i MotalaTidning idag. För det första - jag var näst
intill osminkad. Och för det andra hade jag precis kommit in från snöstormen!
Måste springa ut och hämta tidningen, brb.. - Bah, så fick vi ingen jävla tidning
idag :D Fick nya Glamour iaf, så det är ju lite roligt.

Och nu fick jag veta att mamma har sålt min cykel
utan min tillåtelse :S
Hmm okej, hahah. Är hon dum eller, jag vill ju inte ens sälja den! För 100:-
dessutom.. Nu hoppas jag verkligen att hon köper tillbaka den igen :D

Haha förlåt för detta osammanhängande inlägg ;) Det blir så ibland.
Ha en bra dag allihopa! Puss.

Kommentarer
Postat av: Helena

Nej, det vore ju konstigt ifall någon skulle vara nöjd med den. Ja, det är faktiskt en bra idé.

Såg dig i tidningen nyss :P

2008-03-18 @ 11:33:09
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Isabelle

Sry , har redan kollat tidiningen xD

2008-03-18 @ 11:48:39
URL: http://bellolitoo.blogg.se
Postat av: Eluään

Vad kul med Motala Tidningen, ska se på det när jag kommer hem från skolan ;) Hehe, bra att du skrev det så jag inte glömmer ;)
Jobbigt att din cykel är såld, hoppas du får tillbaka den:O

2008-03-18 @ 12:51:56
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0