Tisdag.

Godmorgon! Idag har jag en hel del att göra.. bra att jag vaknade skapligt
tidigt iaf :) Hatar att sova bort dagarna. Ska bl.a. sola, städa, rensa i
garderoben, lägga upp lite saker på Tradera, duscha..
allt innan klockan 4,
för då ska jag till stan ! Måste köpa ett par nya tights eftersom de går sönder
hela tiden. Jag vet inte om det är jag som har otur, men mina tights går
sönder ungefär efter 4 gånger.. Sen får man hoppas att hålen sitter på
sånna ställen så att de inte syns, för man har ju inte råd att köpa nya 2 ggr
i veckan, haha :D

Idag har jag lite ångest över maten igår.. jag hatar att vakna och känna mig
sådär.. jag vet inte hur jag ska beskriva det.. "fylld", hahah. Men men.. Nu är
påsken över iaf så nu blir det inget mer godis på väldigt länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0