First day at work.

Hej allihopa :) Har precis kommit hem från jobbet. Eller precis kan man väl inte
säga, jag var hemma runt 4.. var helt slut när jag kom hem så jag åt lite, tog en
Ipren och la mig o vilade en stund. Fy vilken huvudvärk jag hade. Men nu har det
gått över iaf, o det är tur det för nu ska jag iväg o träna :) Har inte tränat på 1 och
en halv vecka nu, usch.
På jobbet var det jättekul :) Det var som att komma till paradiset typ, haha..
Smink, hudvårdsprodukter och sånt överallt. Jag älskar det.
Och sen fick jag vara med o vaxa benen på min tandläkare, det är grejer det ! ;)

Nae nu måste jag åka.. bloggar mer om ett par timmar när jag är hemma igen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

Vad roligt att du har haft det bra på ditt jobb idag :) hur länge är det du ska jobba där? Har de frisörer där också eller är det bara en hudterapeut eller vad man ska säga?

2008-05-05 @ 18:36:52
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter som ett riktigt roligt jobb! Hur länge ska du jobba där?

2008-05-05 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0