Rix FM.

Hellu. Hoppas allt är bra med er :) Med mig är det helt okej.. har varit lite seg
hela dagen. Imorse började jag redan kl. 8 eftersom jag skulle öppna och ha
första "behandlingen".. och sen jobbade jag till halv 5 ungefär. Det är tur att
det är så himla roligt, annars skulle jag aldrig orka, haha :) Idag var Rebecka,
Cissis dotter, med igen. Vi fixade lite nya skyltar, städade i skyltfönstret, köpte
glass och fixade naglar :) Sen innan jag gick hem kom Juhanna och fixade
sina naglar en snabbis.

Snart ska vi äta, grillad fläskfilé med pommes, sen måste jag ta bussen in
till stan. Juhanna o jag ska in till Linköping och Rix FM :) Vi skulle festat lite
egentligen, men det är ju alltid saker som strular/folk som sviker så vi skippar
det. Måste börja fixa till mig nu så jag slipper stressa. Trevlig kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag svek inte er som du påstår :P

har man inte råd att slösa ut pengar på att åka till rix fm så är det ju inte mitt fel, finns annat jag måste lägga pengarna på nu.



sen tror jag ni har roliagre om ni är 2 st,

2008-05-30 @ 19:29:33
URL: http://karulin.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag var också på Rix FM. Gud så bra Brolle var ;)

2008-05-30 @ 23:54:28
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0