Söndag.

Nu sitter jag här igen.. Har en miljon grejer jag borde göra egentligen, men
jag orkar inte. Blir så otroligt seg när det är sånt här väder. Men det är ju skönt
att bara sega ibland också. Imorgon är det jobb igen.. och även om jag tycker
det är väldigt kul, så behöver man vila upp sig under helgen. Det är så skönt
att slippa gå upp halv 7 :)

Igår var jag på konfirmation igen.
Den här gången var det min kusin Johanna
som konfirmerades. Efteråt åkte vi hem till dem och åt smörgås, tårta och en
hel del annat gott :) Kom hem runt 22, och då var jag så trött så jag gick o la
mig direkt. Första gången i mitt liv jag somnat innan 23 en lördag tror jag, haha.

Nu sitter jag o pratar med Amanda på msn. Hon är en av alla sponsorer till
den kommenade bloggträffen :) Det är lite drygt två månader kvar nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0