Torsdag.

Godmorgon! Jag hade inte fullt upp igår, så det blev ingen bloggning.
Jobb mellan 9 och 2, sen mötte jag Carro på stan och gick o köpte lite
grejer tills på fredag :) Tog en glass på torget också, minns inte när
jag åt glass senast, gott var det iaf.
Ja, och sen blev det träning från ungefär 4 till 6. När jag kom hem var
jag helt slut, precis som dagen innan, så jag gick o la mig och sov en
timme. Sen blev det kvällsmat, Grey's och efter det kom älskling hit och
hälsade på :)

Idag ser ut ungefär likadant.. Så vi får väl se när jag kommer hem ikväll.
Då kommer jag blogga en hel del iaf.. har massor att berätta om :)

Nu måste jag skynda. Äta frukost, sminka mig, fixa hår och packa väskan
på sådär 20 minuter. Åh. Ha en bra dag allihopa! Puss.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha en bra dag du med!

2008-05-08 @ 11:28:39
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0