Tråk-bloggen.

Fy vilket dåligt samvete jag får när jag tänker på bloggen. Just nu kommer
den, och datorn i allmänhet, i sista hand. Det känns ganska bra att jag har
blivit av med mitt lilla databeroende. Men bloggberoendet tyckte jag ju om.
Jag gillade att följa alla miljoner bloggar och blogga 711 gånger per dag.
Men men.. jag LOVAR att jag ska försöka bli bättre. Än så länge har jag kvar
alla mina läsare vilket är jättekul, så jag ska försöka behålla er ett tag till ;)

Idag är jag ledig. Eller inte riktigt.. jag ska till Harmoni vid 17 ikväll, kolla på
ett par behandlingar som jag inte sett förut. Sen när jag slutar ska jag och
Kit gå på bio :) Jag har ett par biocheckar som går ut den 1/6 så då måste
man ju passa på. Och bio är ju aldrig fel ;) Vi tänkte att vi skulle se den nya
Indiana Jones-filmen. Den är säkert bra. Lite tråkigt att det finns så få bra
filmer på bio just nu, det går bara 2 här i Motala - Indiana Jones och nån 21.
Nån som sett den sistnämnda? Är den bra?

Nae nu måste jag få lite saker gjort. Idag är det en hel del jag måste göra
- skicka annonsförslag till Cissi, sola, träna, städa m.m. Men jag ska ta mig
tid att blogga lite då & då också ;) Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Denying

Jag har sett 21. Den är faktiskt riktigt bra! Värd att se. Men alla har olika smaker.

2008-05-29 @ 14:24:02
URL: http://denying.blogg.se/
Postat av: Tove

Lätt att jag skulle sett 21 om jag fick välja!

Så som jag fattat av reklamen på tv så handlar den om en kille som lär sig räkna kort (poker typ), och vinner massa pengar. Sen får han lite problem... Jag vill se den, den verkar vara bra :] Men vem vet, Indiana Jones kanske också är bra! Hoppas ni får mysigt på bion iaf!

Kram

2008-05-29 @ 15:51:56
URL: http://tjoouuvz.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag skulle valt 21, handlar inte den om ungdomar som spelar poker för en skola? Hoppas ni får en härlig kväll :)

2008-05-29 @ 18:27:19
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0