Osammanhängande inlägg mitt i natten.

Mysigt väder idag, tycker ni inte? Carro o jag missade sista bussen så vi fick gå hem i snöstormen. Eller jag överdriver kanske lite.. men det regnade, blåste och var fullt med snö och blask överallt. Dessutom hade jag inga promenadskor direkt, utan höga klackar från H&M. Snacka om att det var skönt att komma hem =) Tog på mig min nya stickade tröja från Gina tricot och satte mig här, och här har jag suttit sedan jag kom hem vid elva-tiden, förutom när jag var nere och åt o kollade på Seinfeld. Det roliga är att när jag började skriva det här inlägget var klockan sådär halv tolv, och nu är klockan snart tre på natten haha. Men det finns ju ganska mycket roligt man kan göra såhär dags, så då får man ta paus och sen får man fortsätta skriva lite senare. Haha, nu babblar jag bara en massa :D Ne men jag har kollat lite på tradera och sådär, det är därför tiden har sprungit iväg. Jag borde dock gå och lägga mig, för imorgon har jag massor att göra.. och om mindre än tjugofyra timmar är jag tillbaka på Shippers igen, där jag har spenderat de senaste fredagarna den här månaden.

Såå.. jag säger väl godnatt nu, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0