1 september.

Hej på er :) Det är en ganska speciell dag det här.. har många minnen från 1 september tidigare år. Dessutom är det 75 dagar kvar tills jag fyller. Ja, jag är en tönt som räknar ner.. jag vet. Idag har jag sovmorgon till 13, hur skönt som helst. Egentligen hade jag tänkt gå in till stan och hälsa på Cissi på Harmoni, men jag tror inte jag hinner det innan bussen går. Får bli efter skolan när jag kommer till stan igen vid 17. Jag var uppe redan halv 8 imorse, trots att jag har sovmorgon, så jag har fått mycket gjort den här morgonen :) Mycket skönare att gå upp tidigt och inte sova bort halva dagen ju. Nu längtar jag verkligen tills skolan börjar, idag har vi en 2h hantverkslektion. Det är hantverk som är roligast, såklart. På fredag ska vi lära oss att färga fransar och bryn :) Idag tror jag vi ska hålla på med naglar. Haha vilket osammanhängade inlägg det blev, aja.. nu måste jag gå ut till bussen. Ha en bra dag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0