:D


Godmorgon! Jag är uppe tidigt trots att jag har sovmorgon. Har inte sovit alls mycket inatt, men jag känner mig ganska utvilad ändå. Sov mellan 22.30 och 23.30, städade mellan 23.30 och 00. Låg vaken till 01.30, solade solarium tills klockan blev 02, och somnade 02.10. Hade satt klockan på halv 4, men jag tog sovmorgon till 5. Nu har jag städat i 1 timme, det finns inget slut på skiten! Får göra så mycket jag hinner idag, och resten på lördag & söndag. Nästa vecka hoppas jag att jag kan börja måla om och greja :) Resten av dagen har jag fullt upp.. tar bussen in till Linköping med Anna vid 08.45, har en lektion mellan 11 och 12.. sen brukar vi äta lunch. Världens godaste mat på den där skolan! Efter det ska jag o Anna ta en sväng på stan :) Är väl hemma i Motala igen vid 15.30 ungefär, men då ska jag träffa Carro som jag inte träffat på hur länge som helst ! Ikväll blire dusch, ännu mer städning och fixa iordning allt inför imorgon.. då jag drar till GÖTEBORG och sitter modell i en nageltävling :D woho! Ska bli så jäkla kul, tyvärr missar jag en hantverkslektion i skolan, men det får jag väl försöka ta igen. Nahe, tillbaka till städningen nu :) Ha en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Josephine

haha, såklart! ONSDAG! :D:D:D

2008-09-14 @ 10:08:38
URL: http://hvstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0