Sebastian Trucco.


Dagens första lektion var hantverk. Då visade Elisabeth oss massor produkter
från Trucco :) Jättekul faktiskt. Imorgon ska vi stylister få beställa massor smink
till rabatterat pris, så ni kan ju gissa vad dagens samtalsämne var ;)
Och på måndag får vi våra väskor med alla sminkborstar och nagelverktyg,
jag längtar !

Nu ska jag göra mig iordning, sen kommer M och hämtar mig. Ska iväg och
äta middag på Wetternmagasinet med folket jag jobbade med i Lördags :)
Blir nog trevligt. Sen ikväll ska Kit komma hit kanske.
Imorgon har jag sovmorgon till 11, Svenska mellan 11 o 12, och sen ska
jag träffa Juhanna :D Vi skulle färga håret tror jag, det behöver jag verkligen..
Börjar få en riktigt ful utväxt nu. Ha det bra ! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0