Tisdag!

Godmorgon! Vet ni hur mycket jag  ä l s k a r  min skola? Jag vet att jag skrivit förut att jag gillar lärarna, klassen & Josephine.. men när man t.om. sitter och har ett 5-10 minuters samtal med killen som svarar när man ska sjukanmäla sig :D Jättetrevlig kille ju, haha. Ja ni, jag älskar varenda människa på den där skolan! Som sagt - idag är jag hemma o sjuk.. jag har varit sjuk ett bra tag nu, men idag kände jag att jag var tvungen att stanna hemma. Min bror och min pappa är också hemma, så det är väl något som går antar jag.

Till frukost blev det en skiva mörkt bröd med leverpastej och tomat. Ville testa det eftersom mina tjejer i skolan sa att det var så gott, och det var det. Nae fan, jag saknar faktiskt tjejerna.. hoppas jag är tillräckligt frisk imorgon så att jag kan gå till skolan. En jäkla massa tjat om skolan nu, men det får ni stå ut med ;) Igår hade vi en 2 timmars hatverkslektion då vi lärde oss schamponering och hårmassage. Riktigt roligt & intressant! Nästa vecka ska vi träna på varandra, och veckan efter det ska vi ha med oss modeller att öva på. Woho :)

Förutom skolan är allt, eller det mesta, i mitt liv skit just nu. Därför känner jag att jag behöver vara hemma ändå.. för att stanna upp, tänka efter, och försöka hamna på rätt spår igen. Stress, bråk och skit.. äsch. Ha en bra dag! Puss.


Kommentarer
Postat av: sara

jag finns om du vill prata=)

2008-09-09 @ 14:08:44
Postat av: Josephine

HJÄRTA Hv1STY :D



(btw, det hände inte så mkt idag, hihi..)

2008-09-09 @ 17:33:54
URL: http://hvstylist.blogg.se/
Postat av: linnea UL

Nae, det var en riktig tråkdag. Du valde rätt dag att vara sjuk;P

2008-09-09 @ 19:51:57
Postat av: Maddiie

Sara: <3

Josephine: :)

linnea UL: Vilken tur då ;)

2008-09-09 @ 22:37:16
URL: http://maddiies.blogg.se/
Postat av: jannaa

jag finns såklart med om du vill prata hjärtat det vet du hoppas jag =)

2008-09-10 @ 13:43:15
URL: http://jannaas.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Jannaa: Det vet jag :)<3

2008-09-11 @ 06:40:27
URL: http://maddiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0