someone is going to have to set a bad reputation,

Vilken himla trevlig helg det har varit när jag tänker efter. Jag har varit iväg på så mycket så jag har inte hunnit sitta här nånting knappt :P I fredags var jag ju i Göteborg som ni vet.. mina naglar blev asfina! Köpte en klänning på Rut mfl. och åt på McDonalds, sen åkte vi hem vid 5 - halv 6 typ. Var hemma vid halv tio, gjorde mig iordning och sen åkte jag till stan. Då blev det Brygget med Anna, Musse, Heggson  & Co. :) Folket drog hem tidigt och lämnade mig o heggson själva i stan, men det blev ju en kul kväll ändå! Igår var jag i Söderköping med min bror, farmor o farfar. Åt på restaurang och gick runt i staden lite, jättemysigt faktiskt :) Köpte två par örhängen, ett skärp och ett svart spetshårband. På kvällen hade jag tänkt vara hemma, men så blev det visst inte..  som vanligt.
M skjutsade in mig till stan där jag träffade Sara och gänget. Det var inte så mycket folk på stan så det var ganska segt. Vid 1 drog Sara o dom hem så jag fick gå in på Brygget och leta reda på någon som jag kunde umgås med. Hittade Henke, Lars och Björn.. så jag var lite med dom, men vid 2 drog dom hem också. Så då gick jag till peckas och ställde mig. SJÄLV. Som tur var så kom det fram en trevlig kille och gjorde mig sällskap till kl. 3 när Magnus skjutsade hem mig. Så det blev en ganska bra kväll ändå :) Idag har jag inte gjort ett skit.. städat lite, ätit frukost och suttit här bara. Snart ska jag börja göra mig iordning för vid halv tre kommer Magnus o hämtar mig så ska vi + Jonna o Fredrik åka till Linköping och gå på bögfilmen :D Ska bli kul att se den, jag tror den är skitbra. Ikväll blir det chill, ännu mer städning och lite hemmaspa.. Måste ju va snygg när vi ska ta skolkortet imorgon ;) hihi. Aja, hoppas ni har haft en minst lika bra helg som mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0