Nicole Kidman har kommenterat min blogg..

Fan va nice.. hahaha.
Hatar spam! Det är en av anledningarna till att det inte är roligt att blogga längre..
jag har mellan 5 och 20 nya spamkommentarer varje gång jag loggar in :/
Jag vill ha kommentarer från mina läsare istället ju!

Iallafall.. Julstädar lite här hemma. I sista minuten kanske men jag har verkligen inte
haft tid innan. Och nu behövdes det verkligen kan jag lova!
Julmusik, diska lite här, städa lite där, torka lite... ganska mysigt faktiskt.

Ikväll ska jag hem till mamma o pappa och köra Bingolotto o sova där.. ska bli mysigt :)
Och imorgon är det julafton :D Hela släkten på mammas sida kommer hem till oss så ska vi
äta good mat o öppna julklappar, sen på kvällen ska vi till farmor o farfar o göra samma sak där.
Älskar julafton, synd att det bara är en gång om året..

Ska fortsätta nu så jag blir klar nångång.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0