Back on track.

Nu är jag äntligen hemma igen.. blev ju inte så mycket bloggning som jag hade hoppats på under helgen eftersom jag sov hos Robin då, sen åkte vi på kryssning sön-mån och från måndag kväll tills igår har jag varit hos honom. Vi har inte gjort något speciellt.. ätit lite McDonalds & Ben & Jerry's. Kollat på Halv åtta hos mig, eftersom min mentor Elisabeth var med den här veckan, bakat och så har han hjälpt mig att öva inför hudprovet. Nu har jag lärt mig en massa muskler och ben i ansiktet, massagetekniker, hudtyper och annat kul ;)

Om ni vill se min mentor så har ni en sista chans ikväll.. Det är sista programmet från Linköping, fastighetsmäklaren Willy står för maten och sen
får vi reda på vem som vinner. Jag tror att det blir Elisabeth, hon fick nästan maxpoäng igår :)

Förut fick jag höra från en person, som hört från en annan person att någon, eller några, tycker att jag skryter i min blogg när jag lägger ut bilder på vad jag beställt från H&M tillexempel. Det vill jag inte att ni ska tro.. Jag lägger endast ut det för att jag tycker det är roligt att inspirera andra osv. Och jag är ju knappast den enda som lägger ut bilder på mina beställningar?

Ser ni min nya banner här till vänster som jag fixade i PS för en stund sedan? Det låter inte helt fel med Gratis skor va? Bli medlem ;)

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Nej. Klart att du skryter. Det måste man göra. Om jag vore du skulle jag med skryta.

SKRYT!:D

2009-02-12 @ 16:16:58
URL: http://kimza.se
Postat av: caroline

fan va töntigt med folk som tror det haha:D

isåfall skryter alla stora bloggare med?

de är bara avundsjuka ju:)

2009-02-12 @ 17:56:24
URL: http://karulin.blogg.se/
Postat av: Tove

Haha! Det var det fånigaste jag hört!

Håller med Carro, de är säkert avundsjuka bara :)

2009-02-13 @ 15:12:10
URL: http://tjoouuvz.blogg.se/
Postat av: MustaVeri

Precis som du säger, stackars dom människorna som klagar.

Vilken blogg man än läser så kan man ju alltid finna något inlägg om vad personen köpt.

2009-02-13 @ 22:07:24
URL: http://mentalabuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0