Den 13:e

Godmorgon! Sovmorgon till halv 1 idag, inte helt fel. Men eftersom jag bor i denna skitstad måste jag ändå ta bussen redan kvart över 10 för att hinna i tid, haha :P Idag har vi bara två lektioner med - NK och data, och på datan ska vi få reda på slutbetyget.. Jag hoppas på MVG, och är näästan helt säker på att jag får det, så det är kul :)

Efter skolan ska bästa Mathilda hänga med mig hem för att spendera Alla hjärtans dag med min bror ;) På tal om Alla hjärtans dag.. Vad ska ni göra imorgon? Jag tycker inte att man måste göra något speciellt egentligen.. tycker man om varandra på riktigt så är varje dag speciell, haha vad smörigt det lät :D men ni förstår säkert vad jag menar - man behöver inte åka iväg på massor saker, utan att träffa den man älskar räcker :) Sen är det ju aldrig fel med lite extra spice som en hjärtbakelse eller så, haha ;)

Någon som såg Halv åtta hos mig igårkväll? Elisabeth vann :) Fast de andra var jätteduktiga också tycker jag, all mat såg god ut. Priset var 15.000 kronor.. Elisabeth har inte sagt någonting om det i skolan, hade jag vunnit 15.000 hade man märkt det på mig kan jag lova, jag skulle nog svävat på moln varje dag. Pengarna skulle nog ta slut ganska fort dock.. om jag känner mig själv rätt, haha.

Nae ni, nu måste jag sminka mig lite.. bussen går snart. Trevlig helg :) Puss!

Kommentarer
Postat av: caroline

tycker inte heller man måste göra nåt speciellt:)

jag ska laga mat åt oliver och mig bara, sen äta ensamna, det brukar vi oftast göra om vi firar nåt =)

2009-02-13 @ 13:37:27
URL: http://karulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0