Mamma, 38 år!

Idag fyller mamma år :) Robin och jag gick upp tidigt ( c.a. halv 11 vilket är tidigt när det är lov :P ) och åt frukost, chillade lite och gjorde oss iordning. Sen åkte vi och köpte blomma till mamma innan vi åkte hem hit för att fira henne. Mormor, morfar, min moster och min kusin var här och vi åt världens godaste kakor som jag bakade igår och kladdkaka :)

Förut kollade jag och Robin på lite olika lägenheter i Motala.. samtidigt som vi hade en rolig konversation :D
Jag: - Ska vi inte flytta till Linköping då?
Robin: - Nae.
Jag: - Då har ju jag nära till skolan!
Robin: - Ja men jag har långt till jobbet!
Jag: - Du har ju inte ens något jobb?
Robin: - Åååååh!

Haha :D Jag tror faktiskt inte att jag vill flytta till Linköping ändå.. vill ha nära till vänner och familj här hemma, även om det hade varit nice att bo nära skolan och mina vänner i Linköping :)

För er som inte redan vet det så finns H&M homeH&M's hemsida nu :) Det fanns en hel del fina saker.. Jag beställde bl.a. en rosa badmatta tills när vi flyttar, två kuddar och två kuddöverdrag och en rosa fleecepläd.. fast det var inte ens 1/4 av allt jag ville ha. Fanns massor fina påslakarn och köksgrejer.. Gå in och kolla får ni se ;)



Gå in och kolla här också, haha :D

Kommentarer
Postat av: carro

hälsa grattis:)

2009-02-19 @ 20:05:51
URL: http://karulin.blogg.se/
Postat av: Anonym

så hilma äckligt att bli pappa då!! :O USCH

2009-02-23 @ 17:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0