Bronzing pink.


Här har ni ett smakprov på mitt smink så länge.
Tog lite bilder på sminket precis.. jag och kameror alltså -  Av ett trettiotal bilder var det här den enda som blev någorlunda bra. Får försöka igen lite senare. Funderar på att ha med kameran till skolan någon dag också så att ni får se hur jag har det :) Påtal om skolan så är det Öppet hus idag, jag är lite sugen på att åka dit. Men jag var ju hemma idag pga att jag inte sov något inatt, och då skulle det ju vara konstigt om jag dök upp ikväll. Får se hur jag gör.. Åker jag inte till skolan kanske jag tar en promenad med Jonna istället :) Inte helt fel det heller. Back to städningen!

Kommentarer
Postat av: Karin

VA sitteru och raderar mig...ha ha

2009-01-29 @ 19:07:50
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0