Friday, I'm in love.


Äntligen fredag! Idag var det näst intill omöjligt att gå upp, efter ca. 3½h sömn.. Men jag lyckades tillslut och dagen började med ansiktsmassage. Först gjorde jag på Mathilda och sen gjorde hon på mig. Efter den första, men långa, lektionen var det dags för lunch. Sen hade vi NK, ganska kul men efter så lite sömn kunde jag inte hålla mig helt vaken under filmen. Sist, men inte minst, hade vi dataprov i Excel.. det gick skitbra och jag är helt säker på att det blir MVG i data nu :) Mitt första MVG sen jag gick i TE1B! Mathilda och jag tog bussen hem vid 3, en timme tidigare än vi skulle slutat egentligen, och nu är vi hemma :) Mathilda, som går i min klass, har blivit tillsammans med min lillebror, så det är därför hon är här i helgen, precis som de 2 tidigare helgerna ;) Snart kommer Robin, då ska vi åka och handla kvällsmat till familjen, hämta ut H&M-paketet och beställa pizza till oss, eftersom vi är själva hemma hos Robin ikväll :)

Precis nyss hjälptes mamma och jag åt att rensa en av mina garderober. Jag behöver verkligen hjälp med sånt för jag har så svårt att slänga saker annars. En halv stor, svart plastsäck blir det iaf. På söndag tar vi garderob nr 2 :)
Nahe, nu är det bäst att jag tar på mig och packar sovgrejer.
Puss & trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0