Minnen.

Har ju glömt att berätta att Helena, som jag och Carro träffade när vi var i Stockholm för ungefär ett år sedan, var med i Wipeout i söndags. Jag blev ganska chockad när jag såg att det var hon, det var så länge sedan jag pratade med henne nu och hon har hunnit förändras en hel del. När Sofia Wistam sa "här har vi den bizarra begravningsentreprenören" tänkte jag direkt på Helena, men jag kände inte igen henne förrän jag såg hennes piercing som hon har under överläppen (vad nu det stället heter). Det var kul att se henne igen iaf :) Varje gång jag besöker stockholm eller hör/ser något som påminner om tiden där så kommer alltid alla minnen tillbaka. Vi hade så himla roligt! De tre killarna Rambo, Sak och Gräs som vi träffade där har vi ingen kontakt med längre tyvärr, och det är ju inte det lättaste att hitta någon på eniro genom att söka på personens smeknamn "Gräs" haha :P Men minnena kommer jag alltid ha kvar iallafall.

Ungefär såhär såg Helena ut när vi träffade henne.

Här är hon på Idolaudition några månader senare.

Helenas prestation i hinderbanan/wipeout :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0